Pagina's

vrijdag 2 december 2016

Paniek in het pieternhuis 3......


Weten jullie het nog ??
Het pietenhuis zit vol met muizen
en er zijn 2 jongens gebeld om ze te vangen.

Het pietenhuis is inmiddels  afgezet met lint
 er mag niemand meer in !!
behalve 1 piet zien jullie die ook ?????


Het is piet Wilco hij zit klem in de schoorsteen 
en zit nu te bibberen van angst !!


Maar hoe moet dat nou met de cadeautjes ....


mmmm...... bel die jongens van Lagerweij  maar af,
een paar muizen vangen kan ik ook wel zegt Rosita
ik heb iets waar ik ze mee kan lokken :)


heel dapper gaat Rosita het pietenhuis in,
( de andere pieten kijken met bewondering naar haar )


even later is ze terug,
tadaaaa...........


Ik heb ze allemaal gevangen !!!!
inclusief piet Wilco  die vast zat in de schoorsteen :)


Rosita heeft alle muizen gevangen !!!!
dat moeten de pieten toch even van dichtbij bekijken,
Wat ......................................
 maar dat zijn chocolade muizen !!


ha ha zegt Rosita dat jullie dat niet gezien hebben :)
Stelletje domoren.
Ik heb jullie lekker gefopt :)


Tja maar de deur zal ik toch beter op slot doen
 zegt de huispiet,
want je weet het maar nooit.
En nu moet er gewerkt worden
 want er moet nog heeeel veel ingepakt worden.


en het is zo 5 december.....


En ik ..... ik had die pieten mooi te pakken ,
maar nu ga ik er als een haas vandoor,
want er moet nog veel gebeuren hoor !!


adios allemaal !!!!!


Lieve groet Albèrtje
















9 opmerkingen:

  1. Pfff gelukkig is de paniek voorbij. Wat is die Rositapiet ook een ondeugd hé *Ü*.
    Alvast een mooi Sinterklaasfeest toegewenst.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig goed afgelopen, dankzij piet Rosita is de rust weer gekeerd

    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zúlke muizen zijn natuurlijk helemaal niet erg! :-)
    Fijn Sinterklaasfeest gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha wat prachtig, ik heb gesmuld van het spannende verhaal van de muizen. Wat is Piet Rosita een kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha, wat een grappig verhaaltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk verhaal in drie delen en hele mooie foto's erbij met een prachtige zwarte Piet.
    Fijn weekend,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! En zo'n knappe Piet!
    Eind goed al goed. Nu maar inpakken... :-))

    BeantwoordenVerwijderen