Pagina's

dinsdag 22 november 2016

Dankbare dinsdag....

Zomaar een beetje van alles wat,
gewoon leuke gezellige dingen
 voor weer een mooi dankbaar blogje !!

Mooie nieuwe bolletjes voor een heel erg leuk projectje,
Wat.... dat laat ik nog even in het midden,
dat komt later.


Wat ligt dit lekker voor de warme kachel,


Maar dan.......
Een zeer beledigde Jara !!!
wat moet die schoen daar nou ?
Ik lig hier  altijd ....


Jammer voor jou Jara,
maar het is ze hierom te doen.
Jaaaaa..... de pieten zijn langs geweest !!


Maar  het leed was gauw geleden,
want Jara kreeg een kluif van Ina,
omdat Moppie hem niet lekker vond.
nou,  daar  is  niks meer van over.


Woef .... als moppie nog eens een botje over heeft,
ik hou me aanbevolen !!

Lieve groet Albèrtje



11 opmerkingen:

  1. Ja, leuke dingen allemaal!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die honden weten maar al te goed wat ze willen
    Fijne dag benieuwd naar je nieuwe project

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk blogje en wat een heerlijk plekje heeft die hond van jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige foto van Jara voor de kachel met de schoen ernaast!
    Maar zie ik dat goed? Mogen jullie ieder twéé schoenen zetten? Wat een verwennerij, lekker hoor. Ik hoop maar dat de schoenen goed schoon geveegd waren, want ze staan op je prachtige deken. Gelukkig heeft
    Piet die niet meegenomen!
    Over verwennerij gesproken: wat een mooie kleuren stonewashed. Je maakt me natuurlijk weer nieuwsgierig *Ü*
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een kluif doet wonderen haha
    ben benieuwd naar je nieuwe projecht, mooie zachte kleurtjes
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja Jara z,n plekke ingenomen Door schoenen. Gelukkig kreeg hij een lekker bot.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk plekje heeft Jara! Jij hebt ook mooie bolletjes wol, ik ben benieuwd wat het gaat worden?
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg benieuwd wat je gaat maken van de wolletjes. Jara is duidelijk blij met het bot.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whahahaaa, die Jara!
    Zo'n leuke foto; al die gevulde schoentjes bij je deken...
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat de wolletjes voor lappenpoppen zijn misschien??? En zoveel gevulde schoenen vol lekkers, waauw!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ha wat mooi al die schoenen op een rij.
    Jara voor de kachel heerlijk groot gelijk heeft ze.

    BeantwoordenVerwijderen